مازندران ، شهرستان گلوگاه - کیلومتر 3 جاده قدیم گرگان

0911-697-1237
0

سبد خرید

سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان آن

سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان آن

شرکت تولیدی آجر ماشینی فدک گلوگاه شهادت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و همراهان شان در حادثه سقوط بالگرد را به مردم شریف ایران تسلیت عرض می نماید و از خداوند متعال رحمت و مغفرت برای آن عزیزان سفر کرده و صبر و اجر برای بازماندگان مسالت می نماید .

 

در ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ رئیسی برای افتتاح سد قیز قعله سی به آذربایجان شرقی سفر کرد . در مسیر بازگشت در جنگل دیزمار در محدوده عمومی میان ورزقان و جلفا، بالگرد حامل او دچار سانحه شد . سید محمدعلی آل هاشم امام‌ جمعه تبریز، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان او در بالگرد بودند .

گروه های امدادی بلافاصله به محل سانحه بالگرد اعزام شدند . شرایط آب و هوایی تلاش امدادرسانی به محل سانحه را با سختی روبه‌رو کرده بود .

صبح روز ۳۱ اردیبهشت، پس از پیدا کردن محل وقوع سانحه و یافتن لاشه بالگرد حامل سيد ابراهیم رئیسی، خبر درگذشت او و همراهانش منتشر شد . وی پس از محمدعلی رجایی دومین رئیس‌جمهور ایران است که در حین انجام مسئولیت کشته می‌شود .

سیّد ابراهیم رئیس‌الساداتی (۲۳ آذر ۱۳۳۹ – ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیاستمدار اصولگرا و روحانی شیعه ایرانی بود که از سال ۱۴۰۰ تا هنگام درگذشتش در ۱۴۰۳ به‌عنوان هشتمین رئیس جمهور ایران فعالیت می‌کرد . او عضو جامعه روحانیت مبارز و نماینده و نایب‌رئیس اول مجلس خبرگان رهبری بود .

مقالات مرتبط

آمار بازدید

  • 0
  • 44
  • 120
  • 5,009
  • 18,958
  • 19,001

نماد ها

© تمامی حقوق وبسایت متعلق شرکت تولیدی آجرماشینی فدک گلوگاه میباشد

طراحی سایت و سئو توسط حسین ملک پور